KLANTEN VERTELLEN!

Klanten vertellen over de Noordkaper (KOS)

16-7-17

Dorine

Zeiljacht: Noordkaper 52

We hebben een super vakantie gehad, mede te danken aan Gerhard Disselhorst. Hij wist ons met de Noordkaper 52 de mooiste plekjes rondom Corfu te laten zien, bovendien een aangenaam persoon om mee te zeilen. Lees meer...

27-8-17

Sigrid

Zeiljacht: Noordkaper 52

Mijn eerste echte zeilervaring, maar wat was het geweldig! Noordkaper 52 is een prachtig schip waar een nog mooier verhaal achter schuilt. De schipper heeft veel geduld en ook veel humor, waardoor ik veel geleerd heb over zeilen. Het was inspirerend, goed geregeld, een geweldige omgeving en lekker weer! Zolang iedereen aan boord de interesse in het zeilen deelt en kan ontspannen op het water (ook als je soms amper vooruit gaat), maakt het niet uit hoe oud je bent en met wie je op het schip zit. Wat mij betreft is het voor herhaling vatbaar en kan ik het zeker aanraden! Groetjes, Sigrid Lees meer...

20-7-17

Iris

Zeiljacht: Noordkaper 52

We hebben enorm genoten van de reis. Natuurlijk vonden we het wel een beetje eng om zoveel dagen op een boot te zitten met een man die we nog nooit gezien hadden maar het klikte heel goed met Gerhard. We hebben een hele mooie tocht gemaakt. Alles wat we wilden doen (en dat liep nogal uiteen) hebben we gedaan. Jules van 4 heeft zich 12 dagen op een piratenboot gewaand. Lola van 14 had gelukkig 4g en heeft prima kunnen shoppen in de kleine stadjes die we hebben aangedaan. Voor ons was het heerlijk rustig een verademing om de drukte van het land weer te kunnen verruilen voor de stilte op de boot. We zouden er wel aan kunnen wennen... Lees meer...

16-06-2018

Jan & Anneke

Zeiljacht: Noordkaper 52

Om eens heel iets anders te plannen voor de zomervakantie van 2018 opperde mijn vrouw Anneke het plan om eens heel iets anders te gaan doen dan we gewend waren. Een zeilvakantie in Griekenland leek haar wel wat! In eerst instantie moest ik wel aan het idee wennen, maar na ons verder te hebben geïnformeerd via de website "meezeilen in Griekenland" was ik "om " en werd het besluit genomen om er voor te gaan.
Via de uitgebreide site van www.nautisail.nl van Ben Roos hebben we gezocht naar de voor ons meest leuk te varen route t.w. de Noord route in het vaargebied de Dodekanesos, Waarom? Op deze route ligt ook het eiland Patmos dat wij allebei graag wilde bezoeken i.v.m. het daar gebouwde Monastery of St John.
Deze trip van een week werd door Nautisail aangeboden met het zeilschip de Noordkaper 52 met als schipper Gerhard Disselhorst.
We zijn Gerard en Linda dankbaar voor hun niet aflatende zorg tijdens deze geweldige zeilweek.
Ze hebben ons mooie plekken, mooie baaien en leuke restaurantjes op de eilanden laten zien.
Lange avonden aan boord met sterke verhalen en mooie gesprekken hebben deze vakantie voor ons onvergetelijk gemaakt.
Gerard en Linda nogmaals hartelijk dankt voor de vriendschap.
Jan en Anneke

25-8 tot 2-9-2018

Nicole, Frank, Hidde, Bengt

Zeiljacht: Noordkaper 52

Een weekje zeilen in Griekenland met zn vieren aan boord bij de Noordkaper 52 met schipper Gehrard. Het was heerlijk. Genoten van de Griekse zon, eten en de eilanden. Ondanks het feit dat wij het schip voor 4 volwassenen wat klein vonden hebben we een fantastische reis gehad. Heel relaxed. We overwegen zeker nogmaals een dergelijke trip te maken! Dank Ben voor het advies en Gehrard voor de fijne reis. Lees meer...

16-9 tot 30-9-2018

Wil

Zeiljacht: Noordkaper 52

ik heb een fijne zeilvakantie gehad op de Noordkaper 52. Binnen de (wind)mogelijkheden was er veel ruimte voor eigen invulling van wensen.

25-8 tot 2-9-2018

Nicole, Frank, Hidde, Bengt

6 tot 13-06-2019

Ida & Frank

Zeiljacht: Noordkaper 52

Frank en ik hebben genoten van onze zeilvakantie op de Noordkaper 52 als meezeilers. Dat we geen ervaring hadden was geen enkel probleem. Gerhard en Linda hebben ons prima begeleid en prachtige plekken laten zien. De Noordkaper 52 is een heel ruim, stabiel schip. Je voelt je er veilig op. Ook omdat Gerhard een doorwinterde zeiler is. Het was mijn droom om ooit te zeilen in Griekenland en dankzij Gerhard en Linda is deze droom uitgekomen. We hebben: gezeild, veel eilanden gezien, dolfijnen kwamen ons even vergezellen, gelezen, gedoucht op de boot, gekookt in het ruime kombuis, gaan eten in typische Griekse restaurantjes, gedanst op de boot en zelfs hierop ook gebarbecued. Bedankt, Gerhard en Linda! Het was nog beter dan gedroomd. Lees meer...

5 tot 11/8/2019

Johnny

Zeiljacht: Noordkaper 52

Best wel leuk zeilen met Gerhard, heb veel geleerd over ankeren dit jaar, een aanrader!

9 tot 16-9-2019

Ronald & Bjorn

Zeiljacht: Noordkaper 52

Bjorn en ik hebben een super vakantie op de Via Maris gehad. Gerard was een fantastisch leuke schipper. Verwachtingen hadden we weinig aangezien we niet wisten wat zeilen zou betekenen. Maar na een dag zeeziek en 6 mooie andere dagen hebben we veel mooie herinneringen. Wellicht tot volgend jaar. Lees meer...

Klanten vertellen over de Hanse 470

5-6-2018

Mirjam

Zeiljacht: Hanse 470

Ik wil graag een review schrijven over mijn zeilvakantie: Samen met 2 vriendinnen heb ik enorm genoten van de heerlijke zeilvakantie in Turkije. De Hanse 470 is een prachtig mooi schip, met vriendelijke schipper Dick. Hij is enorm gastvrij, elke morgen kregen we heerlijke koffie en verse jus. Zijn schip was een week lang "ons schip". Tijdens deze week hebben we veel zelf mogen zeilen, aanleggen, reven, motoren, ankeren, etc. We hebben idyllische baaitjes bezocht, leuke haventjes, bij heerlijke Turkse restaurantjes gegeten, maar ook heerlijk gerelaxt op het dek. De schipper wilde ons veel leren en je kon zien dat niet alleen wij maar ook de schipper ervan genoot.
Al met al een hele geslaagde zeilvakantie die zeker voor herhaling vatbaar is.

9-16 juni 2018

Liesbeth en Albert

Zeiljacht: Hanse 470

Een fantastische zeilvakantie langs de prachtige Turkse Kust vanuit Marmaris. Samen met de schipper en zijn Turkse vriendin voelde het als een vakantie met vrienden. Dick is een zeer relaxte en kundige schipper die zijn schip als het ware aan je toevertrouwt. Prachtig schip, van alle gemakken voorzien, veel zelf gezeild. Prachtige kust, ankerplaatsen en haventjes. En niet te vergeten, heerlijk gegeten (ge-bbqt op schip)en aan de wal. Echt een aanrader als je van zon, zee, zeilen en gezelligheid houdt. Lees meer...

29-06-2018 tot 13-07-2018

Naomi

Zeiljacht: Hanse 470

2 weken op de Hanse 470 was te kort, het was zo'n fijne vakantie. Dick is een fantastische Kapitein met veel ervaring en heel veel geduld. Je leert zoveel van hem zonder het te beseffen. Sema zorgde voor super lekkere gerechten. Het was topgezelschap!!! Een echte aanrader. Nogmaals dank x Lees meer...

24/7 tot 31/7-2018

Karlijn

Zeiljacht: Hanse 470

Van 24/7 tot 31/7 heb ik meegevaren met schipper Dick op de Hanse 470 langs de Turkse kust. Een fantastische reis met vele hoogtepunten! Van overnachten, zwemmen en bbq-en onder de volle maan in prachtige stille baaitjes met azuurblauwe zee tot de levendige vismarkt in Fetiye. En natuurlijk niet te vergeten: iedere dag heerlijk zeilen! Dick is een vrolijke en ervaren zeiler die je alle gelegenheid geeft om zelf ervaring op te doen met zeilen, ankeren en aanmeren. Daarnaast is hij een geweldige gastheer die alle moeite doet om zijn gasten zich welkom te laten voelen op zijn mooie schip. Iedere ochtend een heerlijk kopje koffie met een glas versgeperste jus d´orange en een borreluurtje aan het eind van de dag. Een paar kleine voorbeelden die de sfeer aan boord weergeven. Ik heb een onvergetelijke trip gehad (zeker voor herhaling vatbaar) en beveel meezeilen met Dick op de Hanse 470 dan ook van harte aan!

Hallo Ben, Dank voor het bericht ik heb een review ingevuld. Nu heb ik jou daar niet in genoemd, maar ik waardeer jouw dienstverlening ook bijzonder. Fijn dat je meedenkt en met creatieve oplossingen komt (in mijn geval, maar volgens mij geldt dat voor meer mensen) en ook fijn dat je tussentijds bij de schipper checkt of de gasten het naar hun zin hebben. Het zijn dat soort “details” die jouw dienstverlening net even dat beetje meer geven. Dank dus!

3/8 tot 13/8-2018

Sjoerd, Jolanda, Lieke en Freeke

Zeiljacht: Hanse 470

11 dagen zeilen in Turkije en Griekenland. Een echte belevenis. De kennis en leuke verhalen van Dick zorgen ervoor dat je je snel thuis voelt. Echte zeilervaring hadden we niet, maar vanaf het eerste moment heeft Dick ons veel geleerd. Elke dag is weer anders met nieuwe uitdagingen. Je verveelt je nooit. Wij kijken terug op een super relaxte vakantie. Bedankt Dick en Ben. Lees meer...

26/8 tot 8/9-2018

Faranak

Zeiljacht: Hanse 470

De reis met de Hanse 470 was geweldig. De boot is van alles voorzien en je voelt je snel thuis. Ik was in het verleden op de zeilboot geweest, alleen had ik nooit actief meegezeild. Op deze reis heb ik veel geleerd. verder de route vanuit Malta naar Sardinië is heel mooie. Twee dagen op de zee varen geeft je ook een onvergetelijk ervaring.
Ik zou deze reis aan iedereen aanraden!

24/7 tot 31/7-2018

Ruud

Zeiljacht: Hanse 470

Hallo Dick (en Ben), het heeft even geduurd maar hier dan mijn terugblik. Met Dick als schipper en Dick als gastheer heb ik samen met lieftallige dame Karlijn (lees haar review) een relaxte meezeilvakantie gehad. Door zijn kennis van het Turks was Dick ook een geweldige gids. Het was een last minute boeking, maar speciaal voor mij hebben Dick en Ben de reis nog mogelijk gemaakt. En ook nog gezorgd voor gezelschap, dat ik als single zeer gewaardeerd heb. Het was op Dick's 'bootje' ook prima slapen dankzij de ventilator. Lekker rommelig ook op de boot , hoewel alles toch zijn plekje moet hebben. Kastjes goed dicht bij windkracht 9 tijdens het zeilen, want voor je het weet moet je een nieuwe toaster aanschaffen. 's Morgens goed wakker worden door een duik in het heldere zeewater, lekker ontbijtje en dan elke dag weer het ruime sop op. Je mag echt (mee)zeilen, hoewel Dick goed de touwtjes in handen heeft. Als je ervoor zorgt goed van activiteiten op de hoogte te zijn kun je ook nog op avontuur, bijv paragliding. Samen kun je dat afspreken. Lekker zwemmen in de baaien, langs de stranden of in de haventjes. Goed opletten op de rond je zwemmende haaien, orka´s etc. Als je goed kan koken mag je het diner organiseren, maar langs de kust kun je her en der ook heerlijk voor je laten zorgen (Turks smaakt prima) En kok Dick weet ook wel hoe je lekker eet. Ik heb genoten van alle dagen ( nachten ook), heb er hele fijne herinneren aan en vond het toch ook wel fantastisch zo nu en dan het gevoel te hebben dat het bootje aan mijn stuurmanskunst was overgeleverd. Karlijn bedankt voor je gezelschap. En Dick, ook jij niet in de laatste plaats dank je wel en ik hoop binnenkort te kunnen horen dat je Suriname heelhuids bent binnengevaren. Je leest dit stukje neem ik aan met het grote gevoel voor humor, zoals ik je heb leren kennen. Het ga je goed en hopelijk ook met alle gasten tijdens alle nieuwe charters. Daar heb ik alle vertrouwen in. Maar wie ben ik nou.... Lees meer...

6/11 tot 17-11-2018

Frank

Zeiljacht: Hanse 470

Het was een geweldige ervaring om met Dick Zuiderhoek mee te mogen varen. Dit vanwege Dick zelf als ook zijn boot de Hanse 470. Dick is een gezellige en goede schipper die veel kennis van zeilen heeft en er voor ieder aan boord iets leuks van maakt. (Zowel actieve als passieve deelnemers) De Hanse 470 heeft alles aan boord wat je nodig hebt om lekker te kunnen zeilen. Doordat Dick het zeilen aan de opstappers overlaat maar wel daar waar nodig aanwijzingen geeft kan je lekker ervaring opdoen.
Deze ervaring zal mij lang bijblijven en neem ik mee op mijn volgende reis. Ik ga zeker nog een keer mee met Dick waar ook op de wereld.
Ik kan deze reis/boot en schipper aanraden.
Ook het goede contact en begeleiding van Nautisail (Ben) dragen bij aan een goed gevoel. Vr.gr. Frank

6/11 tot 18-11-2018

Carl & Karine

Zeiljacht: Hanse 470

Zeilen met Dick op de Hanse 470 is net dat tikkeltje anders. Dick doet je direct thuis voelen op zijn boot, die er fantantisch uitziet en ook zeer goed zeilt. Dick laat de Hanse 470 over aan zijn gasten, die er met volle teugen van genieten, hij houdt steeds wel een oogje op de zaak, zodat er geen rampen gebeuren. Aan het geven van de benodigde uitleg en het delen van ervaring heeft Dick zeker geen broertje dood. Er is echter een raar kantje aan de boot, er wordt op regelmatige basis allerlei dingen gestolen, wat helemaal geen ramp is daar deze na korte of iets langere tijd toch weer opduiken. Over de service kunnen we helemaal niet klagen, zelfs met mijn handicap (man) werd er koffie op bed geserveerd.
Dick hartelijk bedankt voor een onvergetelijke vakantie.
Tenslotte willen we ook Ben (NautiSail) bedanken voor de voortreffelijke service!

Klanten vertellen over de Bavaria 44

1 - 8/05/2018

Joke

Zeiljacht: Bavaria 44

Zeiltrip: Rhodos-Simi-Nysiros-Tilos-Simi (baai aan zuidpunt)-Rhodos. Mooi schip met sfeervolle inrichting. René is een gezellige gastheer en prima schipper. Hij is ook lekker relaxed en geeft je voldoende mogelijkheid om zelf aan het roer te staan. Scooters gehuurd op Nysiros en naar de vulkaan gegaan; een aanrader. In baai van Simi voor anker voor de nacht; heel romantisch met al die lichtjes op de wal. Zon, zee, zeilen, zwemmen, ankerbiertje en veel plezier. Wat wil een mens nog meer? Heerlijke vakantie gehad. Bedankt, René. Gr, Joke Lees meer...

1 - 8/05/2018

Patrick en Marionne

Zeiljacht: Bavaria 44

Hoi Ben, we hebben een heerlijke zeilvakantie gehad op Bavaria 44 en gaan snel een mooi review schrijven. Jij ook nog bedankt voor het regelen!

9 t/m 23-6-2018

Yvonne

Zeiljacht: Bavaria 44

Turkije, zonnig met genoeg wind en mooie baaien om twee weken rond te zeilen. Meer dan 200 mijl in twee weken en veel wind. Schipper René is het voorbeeld van gastheer, van een uitgebreid ontbijt met eitje, verse jus en heerlijke lunch van tonijn of Kebab, tot BBQ aan boord!
´s Avonds in een mooie baai liggen en daar in een klein plaatselijk restaurantje de verse vis of vlees gerechten smikkelen en smullen, met fles wijn nog geen € 20,-. De schipper kent de weg in Turkije en heeft alle luxe aan boord om het je naar je zin te maken. Toch makkelijk zo'n Nederlandse Schipper die ook in Turkije de weg kent. Ga mee met René !

26/7 t/m 2-8-2018

Joan, Sandra, Max & Roos

Zeiljacht: Bavaria 44

Eind juli een weekje op de Griekse wateren doorgebracht op de "Bavaria 44" van schipper René. Samenstelling; gezin met twee kids (15 en 17). We hebben een heerlijke week gehad onder bezielende leiding van schipper René. Zijn kennis van de lokale wateren en dito havens cq baaien is een enorme pre. Routes iedere dag in samenspraak op basis van wensen en natuurlijk wind gemaakt, zodat een ieder aan zijn trekken is gekomen. René hebben wij leren kennen als een fantastische gastheer en "reisleider". Waarvoor nogmaals ook via deze weg dank.
Ook de contacten met Ben Roos van Nautisail zijn door ons zeer gewaardeerd. Als je een ander Griekenland wilt zien dan via het massatoerisme, is dit een absolute aanrader!

30/6 t/m 7-7-2018

Thierry, Matrin & kids

Zeiljacht: Bavaria 44

Als nieuw samengesteld gezin gingen wij met onze 5 kinderen een weekje zeilen in Griekenland. Schipper René onving ons met open armen en we voelden we ons onmiddelijk thuis op zijn jacht. We beleefden een prachtige week, mooi weer, lekker zeilen, leuke haventjes en baaitjes, lekker eten en een fijne relaxte sfeer aan boord. Mede dankzij schipper René was dit onvergetelijke vakantie. Lees meer...

15-26 juli 2018

Bruin & Jerom

Zeiljacht: Bavaria 44

"Zeilen met passie", voor jong en oud, zo kan onze zeiltrip in het prachtige Griekenland het beste worden omschreven. De schipper is een gepassioneerd zeiler die er alles, maar dan ook alles aan zal doen om het de bemanning naar zijn zin te maken. Zijn jarenlange ervaring zorgt ervoor dat je je vanaf de start vertrouwd voelt. Niet alleen is zijn kennis over dit gebied zeer omvangrijk, maar tevens is hij een absolute topzeiler. Met kennis en kunde, is Rene 1 met zijn boot de "Bavaria 44", houdt alles in de gaten om perfect te zeilen maar daarnaast kun je met hem onbedaarlijk veel plezier hebben. Nog nooit zo'n schipper meegemaakt. Wat een prachtkerel is dit, ongehoord veel gelachen met de schipper die een waar arsenaal aan levenservaringen heeft opgedaan die enorm tot de verbeelding spreken. Zelden zo veel plezier gehad tijdens het zeilen. Rene is volledig onder controle, altijd bezig, vol initiatieven. Hij zal er alles aan doen om de bemanning een geweldige tijd te geven, en dat is dan ook gebeurd! Hij is onvermoeibaar (tezamen met zijn vrouw Pascale die ons vergezelde), regelt alles voor je en geeft je het ultieme vakantiegevoel. Onze trip startte vanaf Kos (gelijktijdig op de dag van de Rhodos-cup) om daarna in noordelijke richting naar Kalymnos te koersen, vervolgens Patmos, Samos, Leros, Kos, Nisyros, Tilos, Datca (Turkije) en weer terug naar Kos. Met een schat aan ervaringen, afscheid moeten nemen van de toppers Rene en Pascale, een prachtige zeiltocht, onze vele diners aan wal, de "Bavaria 44" (wat een schitterende lijn heeft deze boot!), de Griekse eilanden, een eindeloze stroom aan indrukken. Met pijn in ons zeilhart nemen we afscheid wetend dat dit nooit het einde kan zijn. Enorm bedankt!! Lees meer...

15-22 juli 2018

José & Philine

Zeiljacht: Bavaria 44

Prachtige ontspannen zeiltocht in de omgeving van Kos. . Goede sfeer (en heerlijk ontbijt en lunch), waarbij rekening gehouden werd met ieders wens en voorkeur. Heel plezierig, leuke humor, ook ruimte voor je eigen tijd, en veel gelachen. Lees meer...

21-28 augustus 2018

Bram, Bien, Laura en Babs

Zeiljacht: Bavaria 44

Een weekje Dodekanesos aan boord van de Bavaria 44, wat een feest! Vaarkunst en goed gastheerschap vielen ons ten deel. Wind in de zeilen (in ieder geval de eerste 5 dagen), tonijnsalade als lunch, bezienswaardigheden in de omgeving aangetikt voor wie dat wilde... Wat een Unit-van-een-reis!
(en oh ja.... veel goede koffie aan boord :)
Een aanrader en voor herhaling vatbaar volgens dekmatrozen: Bram, Bien, Laura en Babs

12-21 augustus 2018

Vanessa

Zeiljacht: Bavaria 44

Enorm genoten van een ontspannende zeiltocht aan boord van de Bavaria 44 met top gastheer Rene. Fijn om even helemaal niets te hoeven, behalve genieten. De afwisseling tussen afgelegen baaien en de meer toeristische eilanden maakten het elke dag weer bijzonder! Zeker voor herhaling vatbaar! Lees meer...

1-8 mei 2018

Patrick en Marionne

Zeiljacht: Bavaria 44

We hebben een heerlijke zeilreis gemaakt op de Bavaria 44 van René. Toen we aankwamen in de haven op Rhodos stond René de taxi op te wachten en bracht ons snel naar zijn prachtige boot. Het is een limited edition met blauwe romp en teak-houten dek en dat staat hem prachtig. De rompslomp van de Griekse douane duurde wat langer de volgende dag, maar het zeilen maakte alles goed. Wat een genot was het om op het azuurblauwe water met Bavaria 44 te zeilen. En René is een hele fijne, relaxte schipper. Lekker rustig zorgde hij heel goed voor zijn gasten, met heerlijke ontbijtjes, smakelijke lunches en verassende versnaperingen tussendoor. Hij liet ons heerlijk vrij, maar als we iets nodig hadden dan was hij er altijd. En het weer en de Griekse eilanden waren echt prachtig! Kortom een super vakantie! René en Bavaria 44 bedankt! Hartelijke groet, Patrick en Marionne Lees meer...

6-13 juni 2019

Paula & Eric

Zeiljacht: Bavaria 44

René, Wat een geweldige reis hebben wij gehad bij jou aan boord van de Bavaria 44. Je bent een schipper die met enthousiasme veel over zeilen, Griekenland en Turkije weet te vertellen. Zeilen, zeeziek, ankeren, biertje, zwemmen, X-on-the-Beach (alcohol-vrij drankje van René), haventjes bezoeken, lekker eten en drinken, met een scooter naar de vulkaan krater van Nisyros, planning maken om F-1 ´s avonds te kunnen kijken in een haven cafe, BBQ aan boord, wiebel bed, kleine toilet, haven douche noem het maar op, bij René krijg je wat je wilt. Ondanks je liefde voor Turkije heb je ons een mooi stukje Griekenland laten zien, je bent een goede gastheer.
Wij hebben voor het eerst een zeilvakantie gemaakt en het was de moeite waard en voor herhaling vatbaar!
Bedankt, veel groeten Eric en Paula.

18 tot 27 juli 2019

Bas, Femke, Dong, Liang

Zeiljacht: Bavaria 44

Net thuis van een onvergetelijke vakantie in Griekenland aan boord bij René en zijn Bavaria 44. Wij (gezin met 2 kinderen van 11 en 12) hebben genoten. Van het zeilen, de boot, de prachtige eilanden en René en zijn vakmanschap (als zeiler En als gastheer). Dank voor alles. Lees meer...

29-8-2019 / 6-9-2019

Eric & Julia

Zeiljacht: Bavaria 44

We kijken terug op een topzeilvakantie. Voordat we de haven van Rhodos uitvoeren hadden we gelijk een klik met de schipper René. Wat hebben wij een fantastische week gehad op de Bavaria 44. We hebben gelachen, gerelaxed, geleerd, mooie omgeving gezien, vette golven, goede wind, heerlijk gegeten, eitje gebakken op een vulkaan, ga zo maar door. Een van de vele hoogtepunten waren toch wel dolfijnen die met de boot mee zwommen. Lees meer...

Klanten vertellen over de Northwind 47

27-4 tot 4-5-2019

Gert-Jan

Zeiljacht: Northwind 47

Heerlijke vakantie gehad. De Xerric is een fijn schip en Harald en Paul waren fantastisch met hun kennis en ervaring. Ze laten je vrij maar geven je ook de kans om veel te doen en leren aan boord. Daarnaast waren ze heel gezellig. Kortom: kan niet beter! Groet van Gert-Jan Lees meer...

17-7 tot 24-7-2019

Wilfried & Annick

Zeiljacht: Northwind 47

Zeer leuke zeilweek gehad in Griekenland. Goede wind, mooi weer, lekker eten en leuk gezelschap met Paul en Harold. Ze waren top zeilers en top koks. Dank je voor deze mooie vakantie. Lees meer...

4 tot 11-08-2019

Horusta & Aijolt

Zeiljacht: Northwind 47

We hebben heerlijk gezeild in de Dodokonesos, de eilanden ten Noorden van Kos met de Northwind 47, een fijne boot waarop het goed toeven was. Dankzij de goede en vakkundige zorgen van Harald en Paul hebben we een prachtige reis gehad, ook al hadden we maar een week. Veel gezien, in prachtige baaien gelegen, heerlijk gegeten en genoten van het goede gezelschap! Alles weer snel en goed georganiseerd door Ben van Nautisail! Lees meer...

Klanten vertellen over yacht delivery

Nautisail

Simon Carmiggeltstraat 22
1321 GT Almere

Tel: +31 (0)36 7518696 /
+31 (0)651 054903

KvK: 32170520
BTW nr: NL 065222842B02

NautiSail is aangesloten bij het